Wednesday, June 5, 2013

[Moda i uroda]Bardzo dobry nawilżający krem do rąk

Nie tak dawno na mojej skórze pojawiła się bardzo niefajna wysypka, która dodatkowo ciągle się powiększała. Pomyślałam, że to wina chemii gospodarczej, ponieważ sprzątałam całe mieszkanie, a nie założyłam gumowych rękawic. Zawsze w przypadku potrzeby chowam przy sobie krem nawilżający, więc szybko go nałożył i to dość w dużej ilości. Kolejnego dnia było znacznie gorzej. Skóra zaczęła lekko się łuszczyć i potwornie świerzbić. Nie miałam pojęcia już, co ze sobą zrobić. Doszłam do wniosku, że jedyną opcją jest pójście do sklepu i poszukaniu jakiegoś skuteczniejszego kremu, który pomoże mi pokonać to nieprzyjemne uczulenie. Z ciekawości jednak wcześniej sprawdziłam w internecie artykuły na temat: kremy skóra alergiczna. Niezwykle szybko uzyskałam satysfakcjonujące mnie wyniki i kliknęłam w główny link. Okazało się, że natrafiła m na forum, gdzie dziewczyny wymieniają się swoimi poglądami na temat różnych kosmetyków. Jednym z kremów wyróżniających się największą popularnością była Ziajka. Podobno jest to kosmetyk dla dzieci, jednakże działa rewelacyjnie przy delikatnej skórze. Postanowiłam go przetestować i przez 2 pierwsze dni nie zauważałam aż tak dużej różnicy. Może istotnie mniej piekło, lecz uczulenie nie schodziło. Nie poddałam się jednak i nadal przeprowadzałam kurację. Po przeszło tygodniu wszystko minęło, więc mogę uznać opinie za słuszne. Dostałam niezłą nauczkę na przyszłość. tags: kosmetyki, kobieta, kremy, uroda, ziaja